sluiten

Sam Burns wou “relief”, maar...

maa 17 juli

Sam Burns trachtte op de tiende hole van The Renaissance uit een bunker te
raken, maar sloeg zijn bal in de lip van de “revetted bunker”.

De Amerikaan wilde daar zaterdag een “vrije drop” voor krijgen, maar de referee,
iemand van de US PGA Tour, weigerde uiteraard.



Dat werd wat later bevestigd
door DP World Tour rules official Miguel Vidaor.
De discussie duurde haast tien minuten.

Zinloos, want hij moest spelen als " the ball lies"...

Sam liep op die par 5 hole tegen een triple bogey acht aan.

Terug naar boven