sluiten

Carnoustie wil The Open

zat 27 juni

Carnoustie Golf Links, zeg maar CGL, sinds 2023 de nieuwe eigenaar van de topbaan, wil meer dan 10 miljoen pond verbeteringen aan infrastructuur en baan brengen in de hoop weer The Open te mogen ontvangen.



De laatste die daar de Claret Jug in de Schotse lucht mocht steken was Francesco Molinari in 2018. Dus een hele tijd geleden.
Iedereen herinnert zich ook wel nog Jean Van de Velde in 1999...


Ook heeft men de lokale autoriteiten beleefd gevraagd de wegeninfrastructuur op te waarderen. Waar men blijkbaar mee akkoord ging.

Wanneer Carnoustie opnieuw The Open zal ontvangen?
Daarvoor moet je bij de R&A St Andrews zijn.
Niet iets voor meteen...

Terug naar boven