sluiten

US PGA Tour wordt hertekend

maa 22 juni

CEO Brian Rolapp plooit vandaag de details uit van zijn plannen om de US PGA Tour naar een hoger niveau te tillen.
Die werden onlangs wat bijgestuurd omwille de problemen rond LIV Golf.

Men verwacht dat de US PGA Tour twee reeksen wedstrijden zal aanbieden.
Topwedstrijden en andere mindere tornooien. Daarmee komt men de toppers tegemoet die minder wedstrijden willen betwisten.

Wat uiteraard consequenties heeft voor die mindere tornooien. Zullen daar toppers in aantreden?
En wat met de tornooisponsors? Zullen die nog wedstrijden steunen waar mindere goden in aantreden?
Het wordt dansen op een slappe koord.





Terug naar boven