Ongezien in een Amerikaanse Major. Het publiek dat zich tegen één van hen keert. Ook al om Scottie Scheffler aan zijn career grand slam te helpen.
Wyndham Clark moest het zowat tegen de hele wereld opnemen. Hij weerstond alles. Nipt…
Waarom het publiek op Shinnecock Hills zich tegen hem keerde?
Wyndham is reeds op en naast de baan humeurig tot agressief geweest.
Neem nu de US Open verleden jaar. Op Oakmont miste hij de cut en in een woede-uitbarsting vernielde hij twee lockers in de kleedkamer.
Wat uiteraard de social media haalde en onderstreepte hoe Wyndham Clark zich soms gedraagt. Wat hem een terechte schorsing gaf, de schade moest betalen en levenslang verbod kreeg om nog op Oakmont te spelen. Ook in 2033 wanneer de US Open er gespeeld wordt?