Wyndham Clark kreeg in de US Open helemaal geen steun van de toeschouwers. Integendeel zelfs. Niet dat men hem haatte, maar toch…
Wie de meest gehate Major-winnaar ooit was? Dan gaat men voor Cyril Walker die in 1924 de US Open won.
Vooral dan om dat hij extreem langzaam speelde. Dit tot de allergrootste ergernis van zijn flightgenoten.
Op de LA Open was hij, na herhaalde verwittigingen, zo langzaam dat de officiëlen er de politie bij haalden om hem van de baan te halen. Toen hij protesteerde, arresteerden ze hem voor weerspannigheid.